Job 36 van 148


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

- Je staat in voor aankopen bij leveranciers;
- je hebt dagelijks contact met leveranciers over levertermijnen en andere specifieke voorwaarden;
- je houdt nauwgezet oog op de stocksituatie. Je zorgt dat klanten zo min mogelijk met tekorten te maken krijgen;
- de focus ligt op aankoopplanning en correcte opvolging van de logistieke flow. Prijsonderhandelingen worden op Europees niveau vastgelegd;
- je bent verantwoordelijk voor een set leveranciers die je beheert en opvolgt. De meeste van deze stakeholders zijn in de Benelux of Europa gelegen;
- per leverancier creëer je de maandelijkse forecast en plaats je de purchase orders, dewelke je dan opvolgt en bevestigt in het ERP-systeem;
- je zorgt voor een back-order lijst om leveringen op te volgen. Laattijdige of incorrecte leveringen worden gerapporteerd waarbij je het contact met de supplier aangaat;
- op kwartaalbasis maak je een evaluatie per leverancier op om zo verdere samenwerking te optimaliseren;
- je staat in zeer nauw contact met verschillende externe maar ook interne stakeholders;
- met customer support probeer je ook de service naar de klant te optimaliseren;
- beheren van de claims;
- je motiveert en zorgt voor onderlinge polyvalentie, zodat er steeds een valabele back-up gegeven kan worden bij ziekte of verlof;
- je beheert onze inkomende goederen;
- je bewaakt het “Just-in-Time” principe, in functie van de door de klant gewenste leverdatum;
- opvolgen van leveranciers mbt de overeengekomen levertermijnen;
- plaatsen van Purchase orders met betrekking van de stockvoorraad;
- wanneer een met de klant overeengekomen leveringsdatum niet gehaald kan worden, informeer je pro-actief en zoek je naar oplossingen om de impact voor de klant minimaliseren.

Jouw profiel

- Je hebt een bachelorsdiploma binnen supply chain / warehouse / logistics (of gelijkwaardig door ervaring);
- je bent analytisch ingesteld maar verliest daarbij de day-to-day niet uit het oog;
- je weet waar mogelijke issues de kop op steken en tackel je deze voor ze zich manifesteren;
- voorgaande ervaring in een uitgebreid ERP-systeem is een grote plus. Het systeem schakelt binnenkort over naar SAP;
- goede kennis Nederlands en Engels. Kennis Frans is een mooie plus;
- als netwerker in hart en nieren weet je al de stakeholders steeds op één lijn te krijgen om zo de beste resultaten te boeken;
- problemen vormen voor jou geen obstakels maar mogelijkheden om het anders aan te pakken;
- je denkt planmatig en kan goed om met stress – hierdoor weet je steeds de juiste prioriteiten te stellen.
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen

Aanbod

- Mogelijkheid tot occasioneel thuiswerken (1 vaste dag per week in samenspraak);
- je krijgt een zeer uitdagende rol aangeboden bij een internationaal sterke speler;
- je krijgt de kans om een zeer sterke expertise op te bouwen en te groeien;
- de sfeer onder jouw collega’s is informeel en er wordt daar ook op dagelijkse basis aan getimmerd. Zo kom jij dus ook terecht in een omgeving waar je zeer goed omringd wordt;
- flexibel uurrooster waarbij je tussen 07:00 en 09:00 kan opstarten;
- een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen (mogelijkheid tot fietsleasing na 6 maanden, maaltijdcheques, hospitalisatie).

  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering

Solliciteren

Stephanie Vanderstukken
03 369 53 90
bornem@go4jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht